Return policy
Please contact Mrs.Robinson before returning any items. info@ateliermrsrobinson.be

It is appropriate that the customer controls the delivery to verify that this is accurate and error free. At the complaint, the customer contacts Mrs.Robinson and gives information relevant and the reason for complaint. Discounted items, vintage items, jewelry and underwear cannot be returned. Items returned without prior communication, shall not be refunded or exchanged.

Return Conditions
You can return the product within 14 days of delivery. The product must be in new condition with original price tags attached and packed properly to protect the product from damage during transport. If the product is ruined or used the product shall not be refunded. Make sure to include contact information with the return and if possible, please provide us with a tracking number. Mrs.Robinson suggests you get a receipt and a package ID for the return from the delivery service, as it makes it easier to follow the return shipment if needed. Please note that you are responsible for returned items until they are received by us.

Mrs.Robinson will make a refund of eligible returns. The returned item must be received by us within 10 days after the agreement of return. If you paid by invoice, we will need a bank account number to transfer the money back to. The easiest way is to e-mail it to us along with a brief description of your case. Please note that we do not refund any charges of the return shipment.

Returning A Package
If a returned item is shipped international, please clearly mark the package 'RETURNED GOODS', to avoid any Customs charges. Mrs.Robinson is NOT responsible for any return Customs charges made. Any charges incurred are the responsibility of the customer.

Want to switch to another size of the same product?
E-mail us, provide your customer information, and tell us you will send back the product and the size you wish to receive in exchange. Please do not send back any items without prior communication with Mrs.Robinson. Shipping charges of return items are at customers expense and will not be refunded.

Want to switch to another product?
Return the product you have received and send us an e-mail telling us which product you want instead. Please contact us before returning any items. Shipping charges of return items are at customers expense and will not be refunded.

Transport Damage
If the product is lost or you, upon receiving, notice that the item has been damaged during transport, you should immediately report this to us. Please note that you are responsible for returned items until they are received by us.

Unclaimed Packages
For packages that are not cashed at your post office within 14 days, or at couriers depot within 9 days from attempted delivery, Mrs.Robinson reserves the right to charge you a handling fee to cover return shipping and freight companies' administrative costs. Please note that it is advised to add your phone number below your address details, in case the courier would need to contact you regarding the delivery of your parcel.

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2020 mrs.robinson | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Zorg jij voor koffie of thee, dan zorgen wij voor cookies. Je kunt veilig verder shoppen Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.